
Naprawa wysyłkowa
Nie możesz pojawić się w naszym serwisie osobiście?
Nic straconego!
Realizujemy naprawy sprzętu Apple na odległość.
Poniżej instrukcja postępowania.
- Przygotuj urządzenie do wysyłki
– wyloguj konto iCloud
– usuń kod blokady lub wyzeruj urządzenie
– porządnie zabezpiecz paczkę - Przygotuj i nadaj paczkę na adres:
drApple
ul. Ruska 23
50-079 Wrocław
tel. 666677112 - Wypełnij poniższy formularz. Wpisz jak najwięcej informacji aby przyspieszyć proces realizacji.
- Nadaj paczkę. Skontaktujemy się niezwłocznie po jej odebraniu.
- Po naprawie odeślemy sprzęt za pobraniem kurierem InPost na nasz koszt
Masz problem z
zamówieniem kuriera?
Zamówimy go dla Ciebie.
Postępuj zgodnie z poniższymi wytycznymi.
- Przygotuj urządzenie do wysyłki
– wyloguj konto iCloud
– usuń kod blokady lub wyzeruj urządzenie - Przygotuj przesyłkę. Pamiętaj by dobrze zabezpieczyć urządzenie na czas transportu.
- Wypełnij poniższy formularz. Uzupełnij wszystkie pola.
- Gdy zamówimy kuriera, na podany adres email zostanie wysłana etykieta transportowa. Wydrukuj ją!
- Kurier pojawi się u Ciebie następnego dnia. Wydaj mu spakowaną paczkę z naklejoną etykietą. Kurier podpisze się na potwierdzeniu odbioru.
- Po naprawie odeślemy sprzęt za pobraniem kurierem InPost. Do ceny naprawy doliczymy 20 zł za transport.