Naprawa wysyłkowa

Nie możesz pojawić się w naszym serwisie osobiście?
Nic straconego!
Realizujemy naprawy sprzętu Apple na odległość.
Poniżej instrukcja postępowania.
  1. Przygotuj urządzenie do wysyłki
    – wyloguj konto iCloud
    – usuń kod blokady lub wyzeruj urządzenie
    – porządnie zabezpiecz paczkę
  2. Przygotuj i nadaj paczkę na adres:
    drApple
    ul. Ruska 23
    50-079 Wrocław
    tel. 666677112
  3. Wypełnij poniższy formularz. Wpisz jak najwięcej informacji aby przyspieszyć proces realizacji.
  4. Nadaj paczkę. Skontaktujemy się niezwłocznie po jej odebraniu.
  5. Po naprawie odeślemy sprzęt  za pobraniem kurierem InPost  na nasz koszt

    Masz problem z
    zamówieniem kuriera?

    Zamówimy go dla Ciebie.
    Postępuj zgodnie z poniższymi wytycznymi.
    1. Przygotuj urządzenie do wysyłki
      – wyloguj konto iCloud
      – usuń kod blokady lub wyzeruj urządzenie
    2. Przygotuj przesyłkę. Pamiętaj by dobrze zabezpieczyć urządzenie na czas transportu. 
    3. Wypełnij poniższy formularz. Uzupełnij wszystkie pola.
    4. Gdy zamówimy kuriera, na podany adres email zostanie wysłana etykieta transportowa. Wydrukuj ją!
    5. Kurier pojawi się u Ciebie następnego dnia. Wydaj mu spakowaną paczkę z naklejoną etykietą. Kurier podpisze się na potwierdzeniu odbioru. 
    6. Po naprawie odeślemy sprzęt  za pobraniem kurierem InPost. Do ceny naprawy doliczymy 20 zł za transport.